Darmowa dostawa od 250,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

WYSYŁKA

W tym miejscu znajdziesz wszystkie potrzebne informacje nt. wysyłki – gdyby jednak nadal coś pozostawało niejasne, prosimy o kontakt.

 

SPIS TREŚCI:

 

Formy płatności
Czas realizacji zamówienia
Koszty wysyłki
Darmowa wysyłka
Odbiór osobisty - POZNAŃ
Wymiana towaru
Zwroty i reklamacje

 


 

    • FORMY PŁATNOŚCI

 

 

W jaki sposób mogę dokonać zapłaty za produkty zakupione w Termoaktywni.pl?

 

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że opłacenie zamówienia jest tym najmniej przyjemnym etapem robienia zakupów w każdym sklepie, dlatego postaraliśmy się przedstawić Ci jak najwięcej sposobów dokonania płatności. Poniżej krótkie opisy każdego z nich – mamy nadzieje, że znajdziesz wygodny dla siebie sposób!

 

    • Przelew internetowy poprzez system PayU:



Naszym zdaniem najwygodniejsza metoda.  Cała operacja zajmuje tylko chwilkę, nie musisz wpisywać żadnych danych, kopiować numeru konta itp. System PayU wykona to za Ciebie i przekieruje automatycznie na stronę Twojego banku, a Ty jedynie potwierdzisz wykonanie przelewu (nie obawiaj się, że dane odbiorcy na przelewie należą do jakiejś innej firmy niż Termoaktywni.pl  – pieniądze wpływają najpierw do firmy PayU, a dopiero później do nas). Po chwili dostajesz potwierdzenie pomyślnie przeprowadzonej transakcji na swoją skrzynkę pocztową. Twój udział w transakcji w tym momencie się kończy, do pracy wkraczamy my – możemy od razu przejść do realizacji zamówienia. Więcej informacji nt. bezpiecznych transakcji przeprowadzanych za pomocą systemu PayU znajdziesz tutaj.

 

Plusy:

 

+ Wszystko dzieje się automatycznie, Ty tylko logujesz się do swojego banku
+ Natychmiastowy przelew, dzięki któremu od razu zabieramy się za realizację Twojego zamówienia
+ Dzięki wpłacie na konto za przesyłkę zapłacisz mniej, przy zakupach do 300zł, a gdy przekroczysz tę kwotę, paczkę wyślemy Ci na nasz koszt!

 

Minusy:

 

- Brak

 

  • Przelew tradycyjny:

 

Podobnie jak wyżej, ale wszystkie dane musisz wpisać ręcznie (numer konta i inne potrzebne dane otrzymasz w mejlu po złożeniu zamówienia, te dane dostępne są również w dziale O NAS). Zanim zabierzemy się do realizacji zamówienia musimy jednak poczekać aż Twoje pieniądze dotrą do nas na konto. Poniżej znajdziesz dane potrzebne do przelewu:

 

Natural Born Runners
ul. Ogrodowa 2
72-510 Wolin

Numer konta:
89 1140 2004 0000 3702 6962 2625 (mBank)

 

Plusy:

 

+ Dzięki wpłacie na konto za przesyłkę zapłacisz mniej, przy zakupach do 300zł, a gdy przekroczysz tę kwotę, paczkę wyślemy Ci na nasz koszt!

 

Minusy:

 

- Czasem długi czas oczekiwania aż pieniądze dotrą na nasze konto
- Wszystkie dane musisz wpisać ręcznie

 

  • Płatność przy odbiorze:

 

Prosta sprawa. Zamawiasz towar, a za przesyłkę zapłacisz dopiero, gdy będziesz odbierał ją od listonosza (lub kuriera). Nie jest to jednak do końca wygodne rozwiązanie, ani dla Ciebie, ani dla nas. Nie tylko zapłacisz więcej za przesyłkę, ale również musisz pamiętać o tym, że przyjdzie Ci za nią zapłacić. Przy wpłacie na konto to zmartwienie masz z głowy, po prostu czekasz na paczkę, nic więcej już nie musisz robić. A dlaczego dla nas nie jest to idealne rozwiązanie? Bo musimy czekać dłużej na Twoje pieniądze – ta gotówka, którą moglibyśmy wykorzystać na poszerzenie asortymentu w sklepie zostaje zamrożona przez Pocztę Polską lub kuriera. A plusy? Przy tej formie opłaty towar wysyłamy natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia.

 

Plusy:


+ Natychmiastowa wysyłka

 

Minusy:

 

- Droższa wysyłka
- Trzeba pamiętać o zapłacie przy odbiorze

 

  • Płatność przy odbiorze osobistym:

 

Jeśli mieszkasz w Poznaniu (lub jesteś przejazdem w tym mieście) i chciałbyś odebrać towar osobiście możesz rzecz jasna zapłacić za niego na miejscu. Kawę bądź herbatę oferujemy w cenie opłaconego zamówienia ;) . Zapraszamy!

 

My osobiście rekomendujemy Ci dwa pierwsze rozwiązanie, są po prostu najwygodniejsze i najszybsze (sami w ten sposób opłacamy zakupy w sieci)!

 

 

 

    • CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

 

Ile wynosi czas oczekiwania na produkty zakupione w Waszym sklepie?

 

Czas oczekiwania na przesyłkę = czas realizacji zamówienia + czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez pocztę lub kuriera.

 

Przy każdym produkcie znajduje się czytelna informacja o czasie wysyłki. Zwykle jest to ikonka “24H” co oznacza, że dany produkt znajduje się w naszym magazynie i możemy wysłać go w każdej chwili (zamówień nie realizujemy w weekendy, najbliższa wysyłka nastąpi więc w poniedziałek). Chwilę po złożeniu przez Ciebie zamówienia (OK, jeśli złożysz zamówienie o 3 nad ranem, to będzie to dłuższa chwilka :) ) towar zostanie zapakowany i tego samego dnia (o ile zamówienie zostało złożone i opłacone do godziny 14. Oczywiście w przypadku wysyłki za pobraniem opłaty dokonujesz dopiero przy odbiorze) wysłany pod wskazany przez Ciebie adres.

 

Od momentu, w którym dostaniesz wiadomość z informacją o wysłanym towarze, do gry wkracza Poczta Polska bądź kurier (w zależności od tego jaką formę wysyłki wybrałeś). W przypadku tej pierwszej wysyłamy paczki priorytetem, czas oczekiwania na towar w tym przypadku to 2 do 5 dni (zwykle po 2 dniach możesz się już spodziewać paczki, ale pamiętaj, że czasem ten okres może się wydłużyć, jeśli po 5 dniach nie dostałeś jeszcze paczki skontaktuj się z nami, będziemy wyjaśniać co się stało!), w przypadku kuriera zwykle już następnego dnia będziesz mógł się cieszyć nowym sprzętem.

 

Oczywiście życzymy Ci, aby przesyłki docierały do Ciebie jak najszybciej i bez problemów!

 

 

 

    • KOSZTY WYSYŁKI

 

 

Ile kosztuje przesyłka?

 

Dla Twojej (i naszej) wygody ustaliliśmy przejrzysty cennik opłat za wysyłkę:

 

Wartość zamówienia: Sposób wysyłki: Sposób płatności: Koszt:
Poniżej 300 PLN Poczta Polska - Paczka Priorytetowa Przelew na konto 9,9 PLN
  Poczta Polska - Paczka Priorytetowa Przy odbiorze 14,9 PLN
  InPost - Paczkomat Przelew na konto 9,9 PLN
  Kurier Przelew na konto 17,9 PLN
  Kurier Przy odbiorze 22,9 PLN
Powyżej 300 PLN Poczta Polska - Paczka Priorytetowa Przelew na konto GRATIS!
  Poczta Polska - Paczka Priorytetowa Przy odbiorze 9,9 PLN
  InPost - Paczkomat Przelew na konto GRATIS
  Kurier Przelew na konto 9,9 PLN
  Kurier Przy odbiorze 14,9 PLN
Powyżej 500 PLN Poczta Polska - Paczka Priorytetowa   Przelew na konto   GRATIS
  Poczta Polska - Paczka Priorytetowa   Przy odbiorze GRATIS    
  InPost - Paczkomat Przelew na konto GRATIS
  Kurier Przelew na konto   GRATIS
  Kurier Przy odbiorze 9,9 PLN    

 

My osobiście polecamy skorzystać z usług kuriera (zwykle już następnego dnia po złożeniu zamówienia będziesz mógł wyjść na trening w nowym sprzęcie). Przypominamy, że kurierzy doręczają przesyłki w godzinach 9-17, jeśli więc pracujesz w tym czasie, może lepiej będzie podać adres do firmy i odebrać zamówiony towar w miejscu pracy.

 

 

 

    • DARMOWA WYSYŁKA

 

 

Co zrobić, aby dostać zakupione produkty za darmo?

 

Tylko dwie rzeczy. Po pierwsze, wybrać interesujący Cię sprzęt za kwotę minimum 300 złotych i opłacić zamówienie przelewem na nasze konto. Zamówienie za 300 złotych, wpłata na konto – tylko tyle wystarczy, abyś nie musiał płacić kosztów wysyłki. Towar zostanie wysłany jako paczka priorytetowa za pośrednictwem Poczty Polskiej.

 

 

 

    • ODBIÓR OSOBISTY

 

 

Mieszkam w Poznaniu i chciałbym odebrać paczkę osobiście, czy jest taka możliwość?

 

Oczywiście. Umów się z nami wcześniej na spotkanie (w siedzibie Termoaktywni.pl lub w innym miejscu). Napisz mejla: kontakt@termoaktywni.pl lub zadzwoń: 784 073 602 .

 

 

 

    • WYMIANA TOWARU

 

 

Wybrany rozmiar okazał się nietrafiony, czy mogę wymienić go na inny?

 

Pewnie! Możesz wymienić zakupiony towar w ciągu 10 dni od chwili otrzymania przesyłki.  Jak to zrobić? Wyślij najpierw do nas stosowną informację (kontakt@termoaktywni.pl) o zaistniałej sytuacji, lub zadzwoń ( 784 073 602 ). Zapakuj starannie paczkę, zaadresuj i wyślij ją na nasz adres:

 

Termoaktywni.pl
ul. Sokoła 22
60-644 Poznań

 

Gdy paczka do nas dotrze – otworzymy ją i jeśli wszystko będzie w porządku, od razu wyślemy Ci towar w rozmiarze, o który prosiłeś, o ile znajduje się w naszym magazynie. Jeśli nie – skontaktujemy się z Tobą i będziesz miał do wyboru, albo poczekać na nowy rozmiar, albo zadecydować o zwrocie pieniędzy.

 

Pamiętaj proszę, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem, a odsyłany towar nie może być używany i musi posiadać wszystkie oryginalne metki, opakowania, a także, jeżeli nie została wystawiona faktura VAT, paragon fiskalny. Za przesyłkę do nas zapłacisz Ty, ale przy pierwszej wymianie, to my wysyłamy Ci towar w nowym rozmiarze (Poczta Polska, paczka priorytetowa) na nasz koszt. Zakładamy, że gdy już przymierzyłeś zamówione rzeczy, wiesz jakiego rozmiaru potrzebujesz i jedna wymiana wystarczy. Jeżeli jednak nie – masz prawo do 3 wymian, jednak w kolejnych przypadkach koszty przesyłki w obydwie strony są wtedy po Twojej stronie.

 

 

 

    • ZWROTY I REKLAMACJE

 

 

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

 

Oczywiście! Zgodnie z prawem masz 10 dni (licząc od chwili otrzymania paczki) na odesłanie nam z powrotem zamówionego towaru. Nie musisz nam niczego tłumaczyć, po prostu odsyłasz paczkę, a my nie będziemy robić Ci żadnych problemów. Pamiętaj jednak, że towar musi zostać odesłany w takiej formie, w jakiej Ci go dostarczyliśmy, razem z oryginalnym pudełkiem, metkami producenta oraz, jeżeli nie została wystawiona faktura VAT, paragonem fiskalnym – zwracany towar musi nadawać się do ponownej sprzedaży. Tylko w tym przypadku będziemy mogli zwrócić Ci pieniądze (nie zwracamy kosztów wysyłki, towar musisz odesłać na własny koszt). Prosimy również o staranne zapakowanie paczki. Przesyłkę wyślij na poniższy adres (przypominamy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem!):

 

Termoaktywni.pl
ul. Sokoła 22
60-644 Poznań

 

Jest problem! Chcę zareklamować zakupiony sprzęt, co mam zrobić?

 

Zdajemy sobie sprawę, że problemy ze sprzętem, to cholernie nieprzyjemna sprawa. Dlatego też postaraliśmy się maksymalnie uprościć procedurę składania reklamacji. A procedura wygląda tak: gdy pojawi się problem, wyślij do nas informację z opisem tego, w czym rzecz  (kontakt@termoaktywni.pl, dokładny opis oraz załączone zdjęcia – te nie są jednak obowiązkowe – choć znacznie ułatwią nam szybkie rozpatrzenie sytuacji), a my jak najszybciej postaramy się ustosunkować do Twojej reklamacji – jeśli dane uszkodzenie będzie podlegać takowej, to poprosimy Cię o wysłanie do nas paczki na poniższy adres (wyślij ją na własny koszt za pośrednictwem POCZTY POLSKIEJ, jako PACZKĘ PRIORYTETOWĄ, później zwrócimy Ci koszty wysyłki):

 

Termoaktywni.pl
ul. Sokoła 22
60-644 Poznań

 

Teraz do akcji wkraczamy my – postaramy się jak najszybciej rozwiązać nasz wspólny problem. Będziemy Cię na bieżąco informować o postępach w rozpatrywaniu reklamacji.

 

| do góry |

 

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel