Pomoc
Wybierz interesujący Cię temat:
1. Ogólne
2. Nawigacja i zamówienia
3. Wysyłka
4. Moje konto
1. OGÓLNE:
A/ Dlaczego mam dokonać zakupu właśnie w Termoaktywni.pl?
Zastanawiasz się dlaczego zrobić zakupy właśnie w Termoaktywni.pl? Mamy nadzieje, że poniższa lista rozwieje Twoje wątpliwości:
1. DARMOWA WYSYŁKA. Wystarczy, że zrobisz zakupy za łączną kwotę 300zł i wpłacisz pieniądze na konto, a paczkę dostaniesz za darmo!
2. WYSYŁKA W 24H. Zdecydowana większość naszych towarów znajduje się w magazynie, to znaczy, że zamówienia realizujemy od "ręki"! W innym przypadku zawsze wiesz jak długo musisz czekać na paczkę, u nas nie będziesz zastanawiał się "to kiedy, do cholery, oni wyślą mi tę paczkę?!".
3. SATYSFAKCJA GWARANTOWANA. Pamiętaj, że masz 10 dni na zwrot towaru, nie musisz nam niczego wyjaśniać, po prostu odsyłasz paczkę z powrotem do nas (pamiętaj tylko o tym, że towar musi posiadać wszystkie oryginalne metki oraz nie może być używany), a my zwrócimy Ci pieniądze.
4. WYMIANA TOWARU. Dokładamy wszelkich starań, aby ułatwić Ci dobór odpowiedniego rozmiaru, jeśli jednak okaże się, że zamówiony przez Ciebie towar nie pasuje, nie będziemy robić problemu z wymianą. Po prostu odeślij nam paczkę z powrotem i daj znać jakiego rozmiaru potrzebujesz. Przesyłkę z nowym rozmiarem wyślemy na nasz koszt!
5. BEZPIECZEŃSTWO. Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych osobowych (nie udostępniamy ich nikomu!), transakcji przeprowadzonych drogą elektroniczną (gwarantem bezpieczeństwa są uznane instytucje bankowe) oraz samych przesyłek rzecz jasna (starannie pakujemy je w materiały pakowe).
6. PRZEJRZYSTE INFORMACJE. Włożyliśmy naprawdę wiele pracy, aby nasz sklep był intuicyjny w obsłudze, jak na dłoni masz podane wszystkie potrzebne Ci informacje, nie ukrywamy żadnych kosztów, w każdym momencie wiesz za co i ile płacisz. Tak samo wiesz jaki produkt kupujesz - dostarczenie Ci wyczerpujących opisów produktów to jeden z naszych priorytetów!
7. GWARANCJA NA KAŻDY PRODUKT. Kupując w Termoaktywni.pl masz pewność, że kupujesz oryginalny produkt, na który otrzymasz gwarancję.
8. RABATY DLA STAŁYCH KLIENTÓW. Po pierwszych 500zł wydanych w naszym sklepie otrzymujesz stały rabat w wysokości 5%, po 1000zł wysokość rabatu wzrasta do 10%! Rabat dotyczy wybranych produktów!
9. PROFESJONALNE DORADZTWO. Nie sprzedamy Ci czegoś, tylko dlatego, że zalega nam to w magazynie. Sami również jesteśmy biegaczami, zależy nam więc na tym, aby używać sprawdzonego sprzętu. Jeśli zapytasz nas o radę, postaramy się dostarczyć Ci obiektywnych i praktycznych informacji, byś wybrał to, czego naprawdę potrzebujesz!
10. JESTEŚ DLA NAS NAJWAŻNIEJSZY. W końcu dzięki Tobie zarabiamy na chleb ( nowe buty do biegania ;)), dlatego doskonała obsługa klienta jest dla nas absolutnie kluczową sprawą. Jeśli Ty jesteś zadowolony z zakupów w Termoaktywni.pl, to i my możemy się cieszyć. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że zadowolony klient, to podstawa każdego biznesu. Pamiętaj o tym i w razie problemów i pytań nie wahaj się z nami skontaktować!
Mamy nadzieje, że powyższa lista przekonała Cię do naszego sklepu, jeśli tak, to zapraszamy na zakupy! Życzymy owocnych "łowów"!
| do góry |
2. NAWIGACJA I ZAMÓWIENIA:
A/ Jak poruszać się po sklepie i znaleźć interesujący mnie produkt?
Szukam konkretnego produktu:
Jeśli znasz nazwę produkty, którego szukasz (załóżmy, że masz upatrzone koszulka Craft, model Pro Zero) to wystarczy skorzystać z wyszukiwarki, która znajduje się na środku strony, tuż pod logiem. Wpisz w pole wyszukiwania Craft Pro Zero i kliknij "szukaj" albo wciśnij enter. Po chwili ujrzysz stronę z wynikami wyszkiwania, powinieneś znaleźć tam interesujący Cię przedmiot.
Chcę przejrzeć dostępne produkty:
Jeśli nie szukasz konkretnego modelu, ale chcesz rozejrzeć się po dostępnych produktach, skorzystaj z menu. Menu znajduje się w dwóch miejscach, u góry strony pod logiem oraz po lewej stronie. Wybierz interesującą Cię kategorię z pośród dostępnych, a po chwili przeniesiesz się na stronę kategorii. Po lewej stronie pojawi się pole z filtrami, dzięki którym dobierzesz odpowiedni sprzęt dla siebie. Zaznacz odpowiednie opcje i kliknij "filtruj" - po chwili pojawi Ci się lista produktów spełniających określone przez Ciebie kryteria.
B/ Jak mogę złożyć zamówienie na interesujący mnie towar?
Zerknij tutaj, aby przeczytać o tym, jak poruszać się po naszym sklepie. OK, załóżmy, że znalazłeś już idealne buty dla siebie i teraz chcesz dokonać zakupu. Jesteś na stronie produktu - znajdziesz tam opis oferowanego przez nas towaru i kilka opcji, które musisz wybrać zanim dokonasz zakupu. Pasujący na Ciebie rozmiar oraz opcjonalnie kolor. Gdy już wybierzesz odpowiedni rozmiar oraz kolor (nie zawsze jest dostępny wybór koloru) kliknij na "dodaj do koszyka". Zostaniesz przeniesiony na stronę z zamówieniem - tam znajdziesz dokładne instrukcje jak postępować dalej. Gdybyś miał jednak jakieś pytania, albo wolał złożyć zamówienia emailem (kontakt@termoaktywni.pl) albo telefonicznie (784 073 602) śmiało kontaktuj się z nami. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
C/ Czy mogę anulować już złożone zamówienie?
Tak, o ile nie wysłaliśmy Twojej paczki, a staramy się zrobić to jak najszybciej! Musisz się więc śpieszyć - pisz (kontakt@termoaktywni.pl) albo dzwoń (784 073 602) i poinformuj nas o anulowaniu Twojego zamówienia.
E/ Czy można zamówić produkt, którego kolor lub rozmiar jest niedostępny na stronie sklepu?
Wszystko zależy od konkretnego przypadku, skontaktuj się z nami (e-mail: kontakt@termoaktywni.pl, tel.:784 073 602), a postaramy się zdobyć dla Ciebie sprzęt, któy potrzebujesz!
F/ Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Jasne! Zadzwoń do nas: 784 073 602, a pomożemy złożyć Ci zamówienie.
G/ W dane, które podałem w zamówieniu wkradł się błąd, czy mogę je poprawić?
Tak, skontaktuj się z nami emailowo: kontakt@termoaktywni.pl albo zadzwoń: 784 073 602 i podaj poprawne dane. Pamiętaj jednak o tym, że ścigasz się z czasem - paczkę staramy się wysłać jak najszybciej, im wcześniej więc poinformujesz nas o błędzie w zamówieniu, tym większą mamy szansę na poprawne zaadresowanie przesyłki.
| do góry |
3. WYSYŁKA:
W tym miejscu znajdziesz wszystkie potrzebne informacje nt. wysyłki – gdyby jednak nadal coś pozostawało niejasne, prosimy o kontakt.
* FORMY PŁATNOŚCI
W jaki sposób mogę dokonać zapłaty za produkty zakupione w Termoaktywni.pl?
Doskonale zdajemy sobie sprawę, że opłacenie zamówienia jest tym najmniej przyjemnym etapem robienia zakupów w każdym sklepie, dlatego postaraliśmy się przedstawić Ci jak najwięcej sposobów dokonania płatności. Poniżej krótkie opisy każdego z nich – mamy nadzieje, że znajdziesz wygodny dla siebie sposób!
* Przelew internetowy poprzez system platnosci.pl:
Naszym zdaniem najwygodniejsza metoda. Cała operacja zajmuje tylko chwilkę, nie musisz wpisywać żadnych danych, kopiować numeru konta itp. System Płatności.pl wykona to za Ciebie i przekieruje automatycznie na stronę Twojego banku, a Ty jedynie potwierdzisz wykonanie przelewu (nie obawiaj się, że dane odbiorcy na przelewie należą do jakiejś innej firmy niż Termoaktywni.pl – pieniądze wpływają najpierw do firmy platnosci.pl, a dopiero później do nas). Po chwili dostajesz potwierdzenie pomyślnie przeprowadzonej transakcji na swoją skrzynkę pocztową. Twój udział w transakcji w tym momencie się kończy, do pracy wkraczamy my – możemy od razu przejść do realizacji zamówienia. Więcej informacji nt. bezpiecznych transakcji przeprowadzanych za pomocą systemu platnosci.pl znajdziesz tutaj.
Plusy:
+ Wszystko dzieje się automatycznie, Ty tylko logujesz się do swojego banku
+ Natychmiastowy przelew, dzięki któremu od razu zabieramy się za realizację Twojego zamówienia
+ Dzięki wpłacie na konto za przesyłkę zapłacisz mniej, przy zakupach do 300zł, a gdy przekroczysz tę kwotę, paczkę wyślemy Ci na nasz koszt!
Minusy:
- Brak
* Przelew tradycyjny:
Podobnie jak wyżej, ale wszystkie dane musisz wpisać ręcznie (numer konta i inne potrzebne dane otrzymasz w mejlu po złożeniu zamówienia, te dane dostępne są również w dziale O NAS). Zanim zabierzemy się do realizacji zamówienia musimy jednak poczekać aż Twoje pieniądze dotrą do nas na konto. Poniżej znajdziesz dane potrzebne do przelewu:
Natural Born Runners
ul. Ogrodowa 2
72-510 Wolin
Numer konta: 89 1140 2004 0000 3702 6962 2625 (mBank)
Plusy:
+ Dzięki wpłacie na konto za przesyłkę zapłacisz mniej, przy zakupach do 300zł, a gdy przekroczysz tę kwotę, paczkę wyślemy Ci na nasz koszt!
Minusy:
- Czasem długi czas oczekiwania aż pieniądze dotrą na nasze konto
- Wszystkie dane musisz wpisać ręcznie
* Płatność przy odbiorze:
Prosta sprawa. Zamawiasz towar, a za przesyłkę zapłacisz dopiero, gdy będziesz odbierał ją od listonosza (lub kuriera). Nie jest to jednak do końca wygodne rozwiązanie, ani dla Ciebie, ani dla nas. Nie tylko zapłacisz więcej za przesyłkę, ale również musisz pamiętać o tym, że przyjdzie Ci za nią zapłacić. Przy wpłacie na konto to zmartwienie masz z głowy, po prostu czekasz na paczkę, nic więcej już nie musisz robić. A dlaczego dla nas nie jest to idealne rozwiązanie? Bo musimy czekać dłużej na Twoje pieniądze – ta gotówka, którą moglibyśmy wykorzystać na poszerzenie asortymentu w sklepie zostaje zamrożona przez Pocztę Polską lub kuriera. A plusy? Przy tej formie opłaty towar wysyłamy natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia.
Plusy:
+ Natychmiastowa wysyłka
Minusy:
- Droższa wysyłka
- Trzeba pamiętać o zapłacie przy odbiorze
* Płatność przy odbiorze osobistym:
Jeśli mieszkasz w Poznaniu (lub jesteś przejazdem w tym mieście) i chciałbyś odebrać towar osobiście możesz rzecz jasna zapłacić za niego na miejscu. Kawę bądź herbatę oferujemy w cenie opłaconego zamówienia ;) . Zapraszamy!
My osobiście rekomendujemy Ci dwa pierwsze rozwiązanie, są po prostu najwygodniejsze i najszybsze (sami w ten sposób opłacamy zakupy w sieci)!
* CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Ile wynosi czas oczekiwania na produkty zakupione w Waszym sklepie?
Czas oczekiwania na przesyłkę = czas realizacji zamówienia + czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez pocztę lub kuriera.
Przy każdym produkcie znajduje się czytelna informacja o czasie wysyłki. Zwykle jest to ikonka “24H” co oznacza, że dany produkt znajduje się w naszym magazynie i możemy wysłać go w każdej chwili (zamówień nie realizujemy w weekendy, najbliższa wysyłka nastąpi więc w poniedziałek). Chwilę po złożeniu przez Ciebie zamówienia (OK, jeśli złożysz zamówienie o 3 nad ranem, to będzie to dłuższa chwilka :) ) towar zostanie zapakowany i tego samego dnia (o ile zamówienie zostało złożone i opłacone do godziny 14. Oczywiście w przypadku wysyłki za pobraniem opłaty dokonujesz dopiero przy odbiorze) wysłany pod wskazany przez Ciebie adres.
Od momentu, w którym dostaniesz wiadomość z informacją o wysłanym towarze, do gry wkracza Poczta Polska bądź kurier (w zależności od tego jaką formę wysyłki wybrałeś). W przypadku tej pierwszej wysyłamy paczki priorytetem, czas oczekiwania na towar w tym przypadku to 2 do 5 dni (zwykle po 2 dniach możesz się już spodziewać paczki, ale pamiętaj, że czasem ten okres może się wydłużyć, jeśli po 5 dniach nie dostałeś jeszcze paczki skontaktuj się z nami, będziemy wyjaśniać co się stało!), w przypadku kuriera zwykle już następnego dnia będziesz mógł się cieszyć nowym sprzętem.
Oczywiście życzymy Ci, aby przesyłki docierały do Ciebie jak najszybciej i bez problemów!
* KOSZTY WYSYŁKI
Ile kosztuje przesyłka?
Dla Twojej (i naszej) wygody ustaliliśmy przejrzysty cennik opłat za wysyłkę:
My osobiście polecamy skorzystać z usług kuriera (zwykle już następnego dnia po złożeniu zamówienia będziesz mógł wyjść na trening w nowym sprzęcie). Przypominamy, że kurierzy doręczają przesyłki w godzinach 9-17, jeśli więc pracujesz w tym czasie, może lepiej będzie podać adres do firmy i odebrać zamówiony towar w miejscu pracy.
* DARMOWA WYSYŁKA
Co zrobić, aby dostać zakupione produkty za darmo?
Tylko dwie rzeczy. Po pierwsze, wybrać interesujący Cię sprzęt za kwotę minimum 300 złotych, w praktyce oznacza to, że niemal każde zakupione u nas buty wyślemy Ci za darmo, o ile spełnisz punkt drugi, czyli opłacisz zamówienie przelewem na nasze konto. Zamówienie za 300 złotych, wpłata na konto – tylko tyle wystarczy, abyś nie musiał płacić kosztów wysyłki. Towar zostanie wysłany jako paczka priorytetowa za pośrednictwem Poczty Polskiej.
* ODBIÓR OSOBISTY
Mieszkam w Poznaniu i chciałbym odebrać paczkę osobiście, czy jest taka możliwość?
Oczywiście. Umów się z nami wcześniej na spotkanie (w siedzibie Termoaktywni.pl lub w innym miejscu). Napisz mejla: kontakt@termoaktywni.pl lub zadzwoń: 784 073 602.
Wyświetl większą mapę
* WYMIANA TOWARU
Wybrany rozmiar okazał się nietrafiony, czy mogę wymienić go na inny?
Pewnie! Możesz wymienić zakupiony towar w ciągu 10 dni od chwili otrzymania przesyłki. Jak to zrobić? Wyślij najpierw do nas stosowną informację (kontakt@termoaktywni.pl) o zaistniałej sytuacji, lub zadzwoń (784 073 602). Zapakuj starannie paczkę, zaadresuj i wyślij ją na nasz adres:
Termoaktywni.pl
ul. Łacina 1
61-132 Poznań
Gdy paczka do nas dotrze – otworzymy ją i jeśli wszystko będzie w porządku, od razu wyślemy Ci towar w rozmiarze, o który prosiłeś, o ile znajduje się w naszym magazynie. Jeśli nie – skontaktujemy się z Tobą i będziesz miał do wyboru, albo poczekać na nowy rozmiar, albo zadecydować o zwrocie pieniędzy.
Pamiętaj proszę, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem, a odsyłany towar nie może być używany i musi posiadać wszystkie oryginalne metki, opakowania, a także, jeżeli nie została wystawiona faktura VAT, paragon fiskalny. Za przesyłkę do nas zapłacisz Ty, ale przy pierwszej wymianie, to my wysyłamy Ci towar w nowym rozmiarze (Poczta Polska, paczka priorytetowa) na nasz koszt. Zakładamy, że gdy już przymierzyłeś zamówione rzeczy, wiesz jakiego rozmiaru potrzebujesz i jedna wymiana wystarczy. Jeżeli jednak nie – masz prawo do 3 wymian, jednak w kolejnych przypadkach koszty przesyłki w obydwie strony są wtedy po Twojej stronie.
* ZWROTY I REKLAMACJE
Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Oczywiście! Zgodnie z prawem masz 10 dni (licząc od chwili otrzymania paczki) na odesłanie nam z powrotem zamówionego towaru. Nie musisz nam niczego tłumaczyć, po prostu odsyłasz paczkę, a my nie będziemy robić Ci żadnych problemów. Pamiętaj jednak, że towar musi zostać odesłany w takiej formie, w jakiej Ci go dostarczyliśmy, razem z oryginalnym pudełkiem, metkami producenta oraz, jeżeli nie została wystawiona faktura VAT, paragonem fiskalnym – zwracany towar musi nadawać się do ponownej sprzedaży. Tylko w tym przypadku będziemy mogli zwrócić Ci pieniądze (nie zwracamy kosztów wysyłki, towar musisz odesłać na własny koszt). Prosimy również o staranne zapakowanie paczki. Przesyłkę wyślij na poniższy adres (przypominamy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem!):
Termoaktywni.pl
ul. Łacina 1
61-132 Poznań
Jest problem! Chcę zareklamować zakupiony sprzęt, co mam zrobić?
Zdajemy sobie sprawę, że problemy ze sprzętem, to cholernie nieprzyjemna sprawa. Dlatego też postaraliśmy się maksymalnie uprościć procedurę składania reklamacji. A procedura wygląda tak: gdy pojawi się problem, wyślij do nas informację z opisem tego, w czym rzecz (kontakt@termoaktywni.pl, dokładny opis oraz załączone zdjęcia – te nie są jednak obowiązkowe – choć znacznie ułatwią nam szybkie rozpatrzenie sytuacji), a my jak najszybciej postaramy się ustosunkować do Twojej reklamacji – jeśli dane uszkodzenie będzie podlegać takowej, to poprosimy Cię o wysłanie do nas paczki na poniższy adres (wyślij ją na własny koszt, później zwrócimy Ci koszty wysyłki):
Termoaktywni.pl
ul. Łacina 1
61-132 Poznań
Teraz do akcji wkraczamy my – postaramy się jak najszybciej rozwiązać nasz wspólny problem. Będziemy Cię na bieżąco informować o postępach w rozpatrywaniu reklamacji.
4. MOJE KONTO:
A/ Dlaczego miałbym założyć konto klienta w Waszym sklepie? Po co mi to?
Mamy nadzieje, że poniższa lista przekona Cię do założenia konta w Termoaktywni.pl:
1. Po osiągnięciu odpowiednich progów otrzymujesz wieczyste rabaty na wybrany asortyment, 5% po wydaniu w sumie 500zł oraz 10% po wydaniu w sumie 1000zł!
2. Posiadając konto w naszym sklepie możesz liczyć na niespodzianki dołączane do wybranych zamówień.
3. Aby złożyć kolejne zamówienia nie musisz za każdym razem wpisywać swoich danych.
4. Możesz w każdej chwili sprawdzić status złożonego zamówienia.
5. Masz podgląd historii zakupów dokonanych w naszym sklepie.
Pamiętaj, że szanujemy Twoje dane osobowe i wykorzystujemy je tylko i wyłącznie do obsługi zamówień. Nie udostępniamy ich osobom trzecim! W każdej chwili możesz usunąć swoje konto, a razem z nim swoje dane osobowe.
B/ Czy mogę dokonać zakupu bez zakładania konta?
Oczywiście! Wystarczy, że przy składaniu zamówienia podasz swoje dane kontaktowe i to wszystko. Będą nam one potrzebne do wysłania do Ciebie paczki. Nie przechowujemy tych danych, ani nie wykorzystujemy do wysyłania niechcianej poczty. My też nie lubimy spamu! Gdybyś jednak zastanawiał się nad tym, czy warto założyć u nas konto, zerknij [tutaj], postaramy się Cię przekonać!
C/ W jaki sposób mogę założyć konto w Waszym sklepie?
Na samej góry strony, po prawej stronie znajduje się link "rejestracja" - klikając na niego przeniesiesz się na stronę, na której dosłownie w 2 minuty założysz swoje konto w Termoaktywni.pl. Tak, to trwa naprawdę chwilę. W formularzu rejestracyjnym wpisać musisz tylko te najpotrzebniejsze dane - te, dzięki którym będziemy mogli wysłać do Ciebie paczkę oraz skontaktować się z Tobą w razie (odpukać!) problemów z przesyłką i tym podobnych sprawach.
D/ Zapomniałem hasła do konta, jak mogę je odzyskać?
Na samej góry strony znajduje się link do strony z logowaniem. Gdy już znajdziesz się na tej stronie skorzystaj z możliwości odzyskania hasła, wpisz w odpowiednie pole swój adres email i kliknij w "przypomnij hasło". Po chwili otrzymasz na swoją skrzynkę pocztową nowe hasło. Pamiętaj, aby później je zmienić na bardziej przyjazne (przyznajemy, że przypadkowy ciąg znaków "das83232" nie zapada łatwo w pamięć!), możesz zrobić to po zalogowaniu się do swojego konta. Kliknij na "zmień dane" i wpisz nowe hasło.
E/ Chciałbym zlikwidować konto, co mam zrobić?
Niestety nie jest to możliwe, system, który obsługuje nasz sklep nie pozwala usuwać kont klienta. Jednakże Twoje dane wykorzystywane są jedynie to realizacji zamówień, nie udostępniamy ich nikomu!
F/ Co to jest newsletter?
Newsletter to list elektroniczny wysyłany na Twoją skrzynkę pocztową w regularnych odstępach czasu. W liście tym znajdą się informacje, które mogą Cię zainteresować - informować będziemy Cię o promocjach na produkty w naszym sklepie, o specjalnych akcjach przeprowadzanych w Natural Born Runners, a co pewnie zainteresuje Cię najbardziej - w naszych newsletterach znajdziesz kupony rabatowe, tylko i wyłącznie dla osób prenumerujących nasz biuletyn.
G/ Jak mogę zapisać się na newsletter?
Zerknij na lewą stronę - gdzieś w dolnej części ekranu powinien znajdować się boks z newsletterem - wpisz we wskazane pole swój adres email, wybierz opcję "zapisz" i kliknij OK. Po chwili na swoją skrzynkę dostaniesz potwierdzenie zapisu na nasz newsletter, kliknij w podany link (ten krok jest niezbędny, nie chcemy, żeby ktoś zapisał Cię na nasz newsletter wbrew Twojej woli) i tym samym zakończysz procedurę zapisu. To wszystko! Za jakiś czas dostaniesz pierwszy list od Termoaktywni.pl!
G/ Dlaczego warto zapisać się do newslettera?
Jeśli: chcesz dostać rabat 5-10-15% na poszczególne produkty z naszej oferty, albo chcesz być pierwszym, który dowie się o nowościach, które wprowadzamy do Termoaktywni.pl, albo dostać informacje o promocjach i wyprzedażach, to nie masz wyjścia - musisz się zapisać do naszego newslettera! Jeśli jednak nie spodoba Ci się treść naszych biuletynów, w każdej chwili możesz zrezygnować z prenumeraty.
Dbamy o Twoje dane osobowe, nie przekażemy ich nikomu! Wykorzystujemy je tylko i wyłącznie do wysyłki naszego newslettera. Nie obawiaj się również tego, że będziemy Cię zamęczać wysyłanymi listami, wiadomości wysyłamy nie częściej niż 3-4 razy na miesiąc.
H/ Jak mogę wypisać się z newslettera?
W ten sam sposób w jaki zapisałeś się na nasz biuletyn - wpisz swój adres email, zmień opcję z "zapisz", na "wypisz" i kliknij OK. Nie będziesz musiał niczego potwierdzać, wystarczy jedno kliknięcie, aby wypisać się z newslettera. Będziemy bardzo wdzięczni jeśli podeślesz nam (kontakt@termoaktywni.pl) krótką informację dlaczego nasz newsletter nie spełnił Twoich oczekiwań, dzięki temu będziemy mogli go udoskonalić. Dziękujemy za wskazówki!
- Trzeba pamiętać o zapłacie przy odbiorze
* Płatność przy odbiorze osobistym:
Jeśli mieszkasz w Poznaniu (lub jesteś przejazdem w tym mieście) i chciałbyś odebrać towar osobiście możesz rzecz jasna zapłacić za niego na miejscu. Kawę bądź herbatę oferujemy w cenie opłaconego zamówienia ;) . Zapraszamy!
My osobiście rekomendujemy Ci dwa pierwsze rozwiązanie, są po prostu najwygodniejsze i najszybsze (sami w ten sposób opłacamy zakupy w sieci)!
* CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Ile wynosi czas oczekiwania na produkty zakupione w Waszym sklepie?
Czas oczekiwania na przesyłkę = czas realizacji zamówienia + czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez pocztę lub kuriera.
Przy każdym produkcie znajduje się czytelna informacja o czasie wysyłki. Zwykle jest to ikonka “24H” co oznacza, że dany produkt znajduje się w naszym magazynie i możemy wysłać go w każdej chwili (zamówień nie realizujemy w weekendy, najbliższa wysyłka nastąpi więc w poniedziałek). Chwilę po złożeniu przez Ciebie zamówienia (OK, jeśli złożysz zamówienie o 3 nad ranem, to będzie to dłuższa chwilka :) ) towar zostanie zapakowany i tego samego dnia (o ile zamówienie zostało złożone i opłacone do godziny 14. Oczywiście w przypadku wysyłki za pobraniem opłaty dokonujesz dopiero przy odbiorze) wysłany pod wskazany przez Ciebie adres.
Od momentu, w którym dostaniesz wiadomość z informacją o wysłanym towarze, do gry wkracza Poczta Polska bądź kurier (w zależności od tego jaką formę wysyłki wybrałeś). W przypadku tej pierwszej wysyłamy paczki priorytetem, czas oczekiwania na towar w tym przypadku to 2 do 5 dni (zwykle po 2 dniach możesz się już spodziewać paczki, ale pamiętaj, że czasem ten okres może się wydłużyć, jeśli po 5 dniach nie dostałeś jeszcze paczki skontaktuj się z nami, będziemy wyjaśniać co się stało!), w przypadku kuriera zwykle już następnego dnia będziesz mógł się cieszyć nowym sprzętem.
Oczywiście życzymy Ci, aby przesyłki docierały do Ciebie jak najszybciej i bez problemów!
* KOSZTY WYSYŁKI
Ile kosztuje przesyłka?
Dla Twojej (i naszej) wygody ustaliliśmy przejrzysty cennik opłat za wysyłkę:
Wartość zamówienia: | Sposób wysyłki: | Sposób płatności: | Koszt: |
Poniżej 300 PLN | Poczta Polska - Paczka Priorytetowa | Przelew na konto | 9,9 PLN |
Poczta Polska - Paczka Priorytetowa | Przy odbiorze | 14,9 PLN |
|
Kurier | Przelew na konto | 14,9 PLN |
|
Kurier | Przy odbiorze | 19,9 PLN |
|
Powyżej 300 PLN | Poczta Polska - Paczka Priorytetowa | Przelew na konto | GRATIS! |
Poczta Polska - Paczka Priorytetowa | Przy odbiorze | 9,9 PLN |
|
Kurier | Przelew na konto | 9,9 PLN |
|
Kurier | Przy odbiorze | 14,9 PLN |
My osobiście polecamy skorzystać z usług kuriera (zwykle już następnego dnia po złożeniu zamówienia będziesz mógł wyjść na trening w nowym sprzęcie). Przypominamy, że kurierzy doręczają przesyłki w godzinach 9-17, jeśli więc pracujesz w tym czasie, może lepiej będzie podać adres do firmy i odebrać zamówiony towar w miejscu pracy.
* DARMOWA WYSYŁKA
Co zrobić, aby dostać zakupione produkty za darmo?
Tylko dwie rzeczy. Po pierwsze, wybrać interesujący Cię sprzęt za kwotę minimum 300 złotych, w praktyce oznacza to, że niemal każde zakupione u nas buty wyślemy Ci za darmo, o ile spełnisz punkt drugi, czyli opłacisz zamówienie przelewem na nasze konto. Zamówienie za 300 złotych, wpłata na konto – tylko tyle wystarczy, abyś nie musiał płacić kosztów wysyłki. Towar zostanie wysłany jako paczka priorytetowa za pośrednictwem Poczty Polskiej.
* ODBIÓR OSOBISTY
Mieszkam w Poznaniu i chciałbym odebrać paczkę osobiście, czy jest taka możliwość?
Oczywiście. Umów się z nami wcześniej na spotkanie (w siedzibie Termoaktywni.pl lub w innym miejscu). Napisz mejla: kontakt@termoaktywni.pl lub zadzwoń: 784 073 602.
Wyświetl większą mapę
* WYMIANA TOWARU
Wybrany rozmiar okazał się nietrafiony, czy mogę wymienić go na inny?
Pewnie! Możesz wymienić zakupiony towar w ciągu 10 dni od chwili otrzymania przesyłki. Jak to zrobić? Wyślij najpierw do nas stosowną informację (kontakt@termoaktywni.pl) o zaistniałej sytuacji, lub zadzwoń (784 073 602). Zapakuj starannie paczkę, zaadresuj i wyślij ją na nasz adres:
Termoaktywni.pl
ul. Łacina 1
61-132 Poznań
Gdy paczka do nas dotrze – otworzymy ją i jeśli wszystko będzie w porządku, od razu wyślemy Ci towar w rozmiarze, o który prosiłeś, o ile znajduje się w naszym magazynie. Jeśli nie – skontaktujemy się z Tobą i będziesz miał do wyboru, albo poczekać na nowy rozmiar, albo zadecydować o zwrocie pieniędzy.
Pamiętaj proszę, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem, a odsyłany towar nie może być używany i musi posiadać wszystkie oryginalne metki, opakowania, a także, jeżeli nie została wystawiona faktura VAT, paragon fiskalny. Za przesyłkę do nas zapłacisz Ty, ale przy pierwszej wymianie, to my wysyłamy Ci towar w nowym rozmiarze (Poczta Polska, paczka priorytetowa) na nasz koszt. Zakładamy, że gdy już przymierzyłeś zamówione rzeczy, wiesz jakiego rozmiaru potrzebujesz i jedna wymiana wystarczy. Jeżeli jednak nie – masz prawo do 3 wymian, jednak w kolejnych przypadkach koszty przesyłki w obydwie strony są wtedy po Twojej stronie.
* ZWROTY I REKLAMACJE
Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Oczywiście! Zgodnie z prawem masz 10 dni (licząc od chwili otrzymania paczki) na odesłanie nam z powrotem zamówionego towaru. Nie musisz nam niczego tłumaczyć, po prostu odsyłasz paczkę, a my nie będziemy robić Ci żadnych problemów. Pamiętaj jednak, że towar musi zostać odesłany w takiej formie, w jakiej Ci go dostarczyliśmy, razem z oryginalnym pudełkiem, metkami producenta oraz, jeżeli nie została wystawiona faktura VAT, paragonem fiskalnym – zwracany towar musi nadawać się do ponownej sprzedaży. Tylko w tym przypadku będziemy mogli zwrócić Ci pieniądze (nie zwracamy kosztów wysyłki, towar musisz odesłać na własny koszt). Prosimy również o staranne zapakowanie paczki. Przesyłkę wyślij na poniższy adres (przypominamy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem!):
Termoaktywni.pl
ul. Łacina 1
61-132 Poznań
Jest problem! Chcę zareklamować zakupiony sprzęt, co mam zrobić?
Zdajemy sobie sprawę, że problemy ze sprzętem, to cholernie nieprzyjemna sprawa. Dlatego też postaraliśmy się maksymalnie uprościć procedurę składania reklamacji. A procedura wygląda tak: gdy pojawi się problem, wyślij do nas informację z opisem tego, w czym rzecz (kontakt@termoaktywni.pl, dokładny opis oraz załączone zdjęcia – te nie są jednak obowiązkowe – choć znacznie ułatwią nam szybkie rozpatrzenie sytuacji), a my jak najszybciej postaramy się ustosunkować do Twojej reklamacji – jeśli dane uszkodzenie będzie podlegać takowej, to poprosimy Cię o wysłanie do nas paczki na poniższy adres (wyślij ją na własny koszt, później zwrócimy Ci koszty wysyłki):
Termoaktywni.pl
ul. Łacina 1
61-132 Poznań
Teraz do akcji wkraczamy my – postaramy się jak najszybciej rozwiązać nasz wspólny problem. Będziemy Cię na bieżąco informować o postępach w rozpatrywaniu reklamacji.
| do góry |
A/ Dlaczego miałbym założyć konto klienta w Waszym sklepie? Po co mi to?
Mamy nadzieje, że poniższa lista przekona Cię do założenia konta w Termoaktywni.pl:
1. Po osiągnięciu odpowiednich progów otrzymujesz wieczyste rabaty na wybrany asortyment, 5% po wydaniu w sumie 500zł oraz 10% po wydaniu w sumie 1000zł!
2. Posiadając konto w naszym sklepie możesz liczyć na niespodzianki dołączane do wybranych zamówień.
3. Aby złożyć kolejne zamówienia nie musisz za każdym razem wpisywać swoich danych.
4. Możesz w każdej chwili sprawdzić status złożonego zamówienia.
5. Masz podgląd historii zakupów dokonanych w naszym sklepie.
Pamiętaj, że szanujemy Twoje dane osobowe i wykorzystujemy je tylko i wyłącznie do obsługi zamówień. Nie udostępniamy ich osobom trzecim! W każdej chwili możesz usunąć swoje konto, a razem z nim swoje dane osobowe.
B/ Czy mogę dokonać zakupu bez zakładania konta?
Oczywiście! Wystarczy, że przy składaniu zamówienia podasz swoje dane kontaktowe i to wszystko. Będą nam one potrzebne do wysłania do Ciebie paczki. Nie przechowujemy tych danych, ani nie wykorzystujemy do wysyłania niechcianej poczty. My też nie lubimy spamu! Gdybyś jednak zastanawiał się nad tym, czy warto założyć u nas konto, zerknij [tutaj], postaramy się Cię przekonać!
C/ W jaki sposób mogę założyć konto w Waszym sklepie?
Na samej góry strony, po prawej stronie znajduje się link "rejestracja" - klikając na niego przeniesiesz się na stronę, na której dosłownie w 2 minuty założysz swoje konto w Termoaktywni.pl. Tak, to trwa naprawdę chwilę. W formularzu rejestracyjnym wpisać musisz tylko te najpotrzebniejsze dane - te, dzięki którym będziemy mogli wysłać do Ciebie paczkę oraz skontaktować się z Tobą w razie (odpukać!) problemów z przesyłką i tym podobnych sprawach.
D/ Zapomniałem hasła do konta, jak mogę je odzyskać?
Na samej góry strony znajduje się link do strony z logowaniem. Gdy już znajdziesz się na tej stronie skorzystaj z możliwości odzyskania hasła, wpisz w odpowiednie pole swój adres email i kliknij w "przypomnij hasło". Po chwili otrzymasz na swoją skrzynkę pocztową nowe hasło. Pamiętaj, aby później je zmienić na bardziej przyjazne (przyznajemy, że przypadkowy ciąg znaków "das83232" nie zapada łatwo w pamięć!), możesz zrobić to po zalogowaniu się do swojego konta. Kliknij na "zmień dane" i wpisz nowe hasło.
E/ Chciałbym zlikwidować konto, co mam zrobić?
Niestety nie jest to możliwe, system, który obsługuje nasz sklep nie pozwala usuwać kont klienta. Jednakże Twoje dane wykorzystywane są jedynie to realizacji zamówień, nie udostępniamy ich nikomu!
F/ Co to jest newsletter?
Newsletter to list elektroniczny wysyłany na Twoją skrzynkę pocztową w regularnych odstępach czasu. W liście tym znajdą się informacje, które mogą Cię zainteresować - informować będziemy Cię o promocjach na produkty w naszym sklepie, o specjalnych akcjach przeprowadzanych w Natural Born Runners, a co pewnie zainteresuje Cię najbardziej - w naszych newsletterach znajdziesz kupony rabatowe, tylko i wyłącznie dla osób prenumerujących nasz biuletyn.
G/ Jak mogę zapisać się na newsletter?
Zerknij na lewą stronę - gdzieś w dolnej części ekranu powinien znajdować się boks z newsletterem - wpisz we wskazane pole swój adres email, wybierz opcję "zapisz" i kliknij OK. Po chwili na swoją skrzynkę dostaniesz potwierdzenie zapisu na nasz newsletter, kliknij w podany link (ten krok jest niezbędny, nie chcemy, żeby ktoś zapisał Cię na nasz newsletter wbrew Twojej woli) i tym samym zakończysz procedurę zapisu. To wszystko! Za jakiś czas dostaniesz pierwszy list od Termoaktywni.pl!
G/ Dlaczego warto zapisać się do newslettera?
Jeśli: chcesz dostać rabat 5-10-15% na poszczególne produkty z naszej oferty, albo chcesz być pierwszym, który dowie się o nowościach, które wprowadzamy do Termoaktywni.pl, albo dostać informacje o promocjach i wyprzedażach, to nie masz wyjścia - musisz się zapisać do naszego newslettera! Jeśli jednak nie spodoba Ci się treść naszych biuletynów, w każdej chwili możesz zrezygnować z prenumeraty.
Dbamy o Twoje dane osobowe, nie przekażemy ich nikomu! Wykorzystujemy je tylko i wyłącznie do wysyłki naszego newslettera. Nie obawiaj się również tego, że będziemy Cię zamęczać wysyłanymi listami, wiadomości wysyłamy nie częściej niż 3-4 razy na miesiąc.
H/ Jak mogę wypisać się z newslettera?
W ten sam sposób w jaki zapisałeś się na nasz biuletyn - wpisz swój adres email, zmień opcję z "zapisz", na "wypisz" i kliknij OK. Nie będziesz musiał niczego potwierdzać, wystarczy jedno kliknięcie, aby wypisać się z newslettera. Będziemy bardzo wdzięczni jeśli podeślesz nam (kontakt@termoaktywni.pl) krótką informację dlaczego nasz newsletter nie spełnił Twoich oczekiwań, dzięki temu będziemy mogli go udoskonalić. Dziękujemy za wskazówki!
| do góry |
Gdyby powyższy zestaw pytań nie wyczerpał Twoich wątpliwości prosimy o kontakt:
email: kontakt@termoaktywni.pl
telefon: 784 073 602
email: kontakt@termoaktywni.pl
telefon: 784 073 602